Jesteśmy firmą z Zielonej Góry świadczącą kompleksowe usługi z zakresu wdrażania systemów zarządzania oraz nadzoru nad nimi. W ramach naszych usług tworzymy także intuicyjne oprogramowanie wspomagające procesy zarządcze w organizacji oraz dostarczamy inne produkty usprawniające komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w tym strony internetowe. Specjalizujemy się również w doradztwie z wykorzystaniem nowoczesnych metod zarządzania i nowatorskich rozwiązań informatycznych. Jesteśmy zorientowani na wynik. Wieloletnie doświadczenie osób pracujących na jakość naszych usług stawia nas wśród najlepszych. Nasze usługi i produkty są znane i cenione w różnych rejonach Polski. Staramy się maksymalnie indywidualizować ofertę, aby dostarczyć naszemu Klientowi dokładnie to, czego potrzebuje.
eSEKTOR - aktualizacja do wersji 2021.6
Data pakietu: 2021-04-08
Pobranie pakietu możliwe po wcześniejszym zalogowaniu do serwisu.
Przejdź do formularza logowania.
Opis:
- W module SOD→kancelaria w rejestrze pism wychodzących dodano kolumnę "Sposób doręczenia",
- W module SOD→kancelaria w formularzu dekretacji pisma do listy rozwijalnej w polu "Komórka organizacyjna lub pracownik odpowiedzialny" dodano grupę "Inny podmiot" oraz pozycję "Zakończenie obsługi - pismo przekazane poza organizacje",
- W module SOD→sprawy w karcie pisma wychodzącego po etapie "Wysłano" dodano etap "Doręczono" (status R) oraz "Zakończono" (status K),
- W module SOD→sprawy w karcie pisma wychodzącego dla pism wysłanych (status W) oraz pism doręczonych (status R) dodano przycisk "udostępnij pismo" pozwalający przekazać pismo wychodzące (w formie pisma wewnętrznego) innym komórkom organizacyjnym,
- W module SOD→sprawy w karcie pisma wychodzącego przy statusie K dodano przycisk cofania statusu,
- W module SOD→sprawy przy określaniu osoby odpowiedzialnej za realizację pisma zadekretowanego umożliwiono wskazanie członków zespołów (zaewidencjonowanych module KW→zespoły i pełnomocnicy), w których pracownik jest przewodniczącym,
- W module SOD→interesanci w karcie interesanta rejestr pism interesanta podzielono na zakładki pisma przychodzące i pisma wychodzące oraz zwiększono zakres wyświetlanych informacji w poszczególnych rejestrach,
- W module SZZL→absencja pracownicza umożliwiono przełożonemu składanie wniosków z upoważnienia i w imieniu pracownika podległego,
- W module SZBI i ODO→przetwarzanie danych osobowych w formularzu rejestrowania nowej czynności przetwarzania lub kategorii przetwarzań dodano zakładkę "miejsce przetwarzania" (wybór pomieszczenia i/lub komórki organizacyjnej) oraz zakładkę "aplikacje" (wybór aplikacji wewnętrzenej lub zewnętrznej),
- W module SZBI i ODO→przetwarzanie danych osobowych zmieniono widoki rejestru uproszczonego i szczegółowego czynności przetwarzania i kategorii czynności przetwarzania oraz dodano do nich dodatkowe kolumny,
- W module SZBI i ODO→przetwarzanie danych osobowych w karcie czynności przetwarzania i karcie kategorii czynności przetwarzania oznaczono pola wymagane przez RODO (ze wskazaniem podstawy prawnej) oraz umiejscowiono w metryce historię zmian rejestru,
- W module SZBI i ODO→przetwarzanie danych osobowych w karcie czynności przetwarzania dodano opcjonalne pole "Źródło danych",
- W module SZBI i ODO→przetwarzanie danych osobowych do raportów "Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych" oraz "Rejestr kategorii czynności przetwarzania danych osobowych" dodano podstawę prawną poszczególnych elementów rejestru oraz uzupełniono je o pola niewymagane (jeżeli zostały określone),
- Umożliwiono przesuwanie okien dialogowych z formularzami.
Pobranie pakietu możliwe po wcześniejszym zalogowaniu do serwisu.
Przejdź do formularza logowania.