Słownik pojęć

Terminologia wykorzystywana w systemach zarządzania, w tym międzynarodowych normach ISO, może dla przeciętnej osoby być niezrozumiała. Błędne rozumienie terminów może też w skrajnych przypadkach prowadzić do niezgodności, dlatego też przy wykorzystywaniu standaryzacji i dokumentowaniu sposobu realizacji procesów często jeden z rozdziałów procedur poświęcany jest wyjaśnieniu terminów wykorzystywanych w dokumencie. Nie zawsze jednak takie dokumenty są wytwarzane, a nawet w przypadku gdy organizacja stosuje rozbudowaną standaryzację to odnalezienie wyjaśnienia znaczenia konkretnego wyrazu może być czasochłonne i wymagać przeglądnięcia wielu dokumentów.

 

Ten problem pomoże Państwu rozwiązać moduł Słownik pojęć. Celem modułu jest dostarczenie informacji o znaczeniu istotnych dla danego systemu zarządzania terminów. Moduł umożliwia osobom uprawnionym publikację terminów i ich opisów z przypisaniem ich do jednego lub kliku wspomaganych przez program systemów zarządzania.